luni, 21 martie 2011

Springpad pentru Android

  Dintre toate aplicatiile (gratis) gasite in telefonul meu, una singura este mai smechera decat toate si anume Springpad. Daca iti doresti sa iti organizezi viata cat mai bine atunci Spingpad este solutia ideala. Este genul de aplicatie care face foarte multe lucruri si le face pe toate bine, tare greu de gasit asa ceva in ziua de azi.


  Springpad ofera o extensie pentru Google Chrome pentru a atasa cu usurinta bookmark-uri in Springpad spre pagina de internet pe care o vizualizati la momentul respectiv, ofera o pagina de internet, aplicatie pentru Android si iOS si multe altele.
  Puteti crea notite, liste de cumparaturi, liste de bifat, referinte catre carti, filme, melodii, inregistra poze, pozitia GPS, coduri de bare etc.
  Organizarea se face sub forma de Notebok-uri. Eu unul am un singur notebook numit iLife dar depinzand de organizarea fiecaruia se oate ajunge si la 20 de notebook-uri. Am folosit aplicatia cand am fost la cumparaturi, cand am cautat carti, cand mi-am facut lista de todo-uri pentru excursiile in care am fost si multe alte lucruri. 

Pro:
  - foloseste openID pentru inregistrare
  - are extensie pentru Google Chrome
  - este foarte usor si intuitiv de folosit
  - interfata grafica este splendida

Contra:
  - nimic

Nota: 10/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu